Bröstförstoring

Hm, hur man väljer att ha så stor bröst så att man måste ha nån slags hållare åt dom förstår jag inte. Tänk att gå runt med 2 hängande meloner under linnet varje dag och dessutom att riskera att få rygg problem.
Dom med bröstförstoring löper tre gånger högre risk att ta livet av sig eller dö av drogmissbruk, det avslöjar en ny svensk stude.
Men man kan ju aldrig vara säker på att det som sår är till hundra procent sant.

Jag förstår dock inte hur man kan tycka att det är snyggt att ha så himla stora bröst. Det måste kännas mycket bättre att ha normal stora eller små bröst. Jag förstår dom som har något fel på sina bröst, eller fel kanske jag inte ska säga för alla bröst ser ju olika ut och det är inte fel att dom ser ut på ett speciellt sätt, för det gör ALLA bröst. Om den ena tutten tex är större än den andra, så kanske man vill fixa till det, eller kanske något annat. Men om man redan har stora bröst och vill göra dom större så tycker jag bara att det är konstigt. Spec att göra dom jätte jätte stora för det är absolut inte snyggt!

Vad säger ni? Vad tycker ni om bröstförstoring?





min kusin :)

2010-09-25 // 23:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback