Ajja bajja Ellinor -ååh, jag måste!

Gud så stökigt jag har det i mitt lilla rum, ajja bajja Ellinor! Imorgon är det nog dags för dig att städa. Åååh, det orkar jag ju inte. Men joo för nu måste jag få ordning lite. Desto renare och fräshare det är, desto bättre trivs man och desto bättre mår man! Det är bevisat! Så håll det alltid städat i rummet. Haha kanske inte så intressant samtalsämne men det bara ploppade upp ur huvudet. 

Men föresten, vad händer i helgen? Är det bara chill eller är det någon som ska festa!? 


Hur roligt ser inte det här ut att vara, haha nja.. Jag hoppas inte att det slutar så här på era fester?


» jojjo

haha ojj, så hoppas jag att det inte slutar på någon fest xD

2010-09-22 // 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback