Like voddler, woho :)

Jag har varit i skolan nu på öppet hus, i någon minut iaf. Får gå i skolan imorgon istället jippi! Somliga har stora problem.. vilka kan det vara? Aja. Jag har fått pytte pytte ytte lytte lite färg på benen för att jag och Jessica solade lite på hennes balkong. Hennes hund fick nog också lite färg, hihi om det nu går, nja tror inte det. Jag är så jävla trött. Juste jag har slingat mitt hår idag också, det blev väl inte så mycket till att vara slingor och dessutom blev det lite orangst i luggen, men men ljusare blev det iaf. Bara man inte ser ut som en krita i håret så.. Jessica har visat mig en sida som man kan kolla på film genom, det finns ingen svensk text, perfekt! Absolut inte, men jag måste ändå lära mig engelska så det får duga. tänkte ta och kolla på en film ikväll faktist, så jävla skönt att man kan kolla på filmen på en gång utan att ladda ner i en timme. Nu efter ett jäkla bra tag så funkar det :) Nu ska jag fortsätta att äta paprika hej svejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback