Lördag

I lördags fyllde Caroline år, GRATTIS! Vi var hemma hos jennifer, där sjöng vi singstar och åt mat. Det blev potatis klyftor med kött, sallad och tsatsiki, muns fillibabba. Vi kom dit klockan fem och åkte därifrån runt kl 10 tror jag. Då drog vi vidare på någon fest i tullinge gård, kändes som att det låg flera mil ute på landet och sen fick man typ gå in i skogen från busshållplatsen. Det måste ha varit någon rikeman som bodde där för det var jätte fint och stort. Vi drog oss iaf därifrån vid halv 12 och då åkte jag hem till Marko och kollade på Hajen 2, vi såg inte klart hela men den sög! När vi vaknade så fick vi veta att hans kusiner skulle komma hem till dom och fika, så det är vad vi har gjort idag. Roger kom och hämtade mig runt 8 och då åkte jag hem till Nadine och spelade: så kan det låta, jag vann! Sen blev det att gå hem och kolla på film med mamma, det var en komedi och den var skit rolig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback