Fisketuren igår

Vi fick ingen fisk igår.. Jag som trodde att vi skulle få massa små fiskar åtminstone, men inte ens det. Vi rodde iaf en bra bit och kom fram till en ö, där gjorde vi en brasa och grillade godis sockerbitar. På vägen hem så kom Agnes på att hon hade glömt sin mobil, tur att vi inte hade hunnit så långt innan hon kom på det. Vi åkte tillbaks och det började bli ganska läskigt. När vi kom i båten igen så åkte vi en bit, tills Marko fångade ett träd haha, när vi fick loss det så fortsatte vi att åka. Det började spö regna så det blev blött och kallt i hela båten. När vi nästan var frammme så såg vi en fisk som åkte med ryggen ovanför vatten ytan, och sen hoppade den till och ner under vattnet, skit läskigt! När vi var framme så gick alla hem. Jag och Marko tog en varm dusch när vi kom hem, sen var det läggdags :)


» agnes

de va inte en fisk, en utter ;P

2010-06-17 // 16:01:35

haha jag skrev det bara för att jag inte visste vad det var :)

2010-06-17 // 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback