mot marko

Var på chill krök i lördags men det var inte så roligt. När vi kom dit var det ganska skönt, roligare än att bara sitta hemma men sen började det bli riktigt tråkigt så vi skulle börja dra oss därifrån. Carro skulle egentligen sovit hos mig men michelle sa att hon skulle på fest så drog Carro med henne. När jag kom hem så var det ingen hemma och jag vågade inte sova ensam så jag skulle sova hos katta, men eftersom att carro o michelle skulle komma till mig senare på natten och sova där för att dom inte hade någonannanstans att sova så tänke jag och katta sova hos mig istället. Vi lämnade dörren olåst för att dom skulle kunna komma in, men nej minsann dom kom aldrig. Skitsamma.. Nu är jag hemma hos Malin och kollar på på hammarby mot något.. vet inte vad haha. Eller Malin o Sebbe kollar iaf. Snart ska jag börja dra mig hem mot marko, han och hans kompisar är och hälsar på någon av kompisarnas tjej, han skulle säga till när dom började åka därifrån och då ska jag börja gå mot honom. Buhu vad jobbigt att gå -.- Aja, nu ska jag göra något annat, kanske kolla in kissie haha, sååå fjantig!


Uppblåstbar docka, fyfan. Kolla på Tyra och blondinbellas show där kissie är med, haha efterbliven elelr något!


''Jag har en sugpropp i ansiktet!''


haha

2010-06-28 // 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback