Klassresa till gotland

Jag kom hem från gotland idag, fyfan vad skönt att slippa cykla mer nu. Vi har cyklat typ 3 mil och varit på ''Tors gård'' och där klättrade vi en slags hinderbana 7-8 meter uppe i luften. När jag stog där nere var jag tuff och sa att det här är ju lätt ju, men när jag väl stog där uppe så var det inte så himla roligt längre, jag ville bara vända tillbaks men det gick ju inte. Det stog en kille som skulle hjälpa oss och hämta ner någon ifall den inte vågade eller orkade mer, jag var så rädd så han fick komma upp och skulle hämta mig, men han sa att det var värre att klättra ner för trädet än att fortsätta, så jag valde att fortsätta och då gick han med bakom mig. Cykel turerna var helt galna, våran lärare åkte ifrån oss hela tiden, några tappade bort sig, någon ramlade ut på bilvägen och sen åkte hela klassen flera kilometer åt fel håll. Pluss att det spöregnade på vägen dit! Vi hade inte alls tur med vädret det bara regnade hela tiden, och så var det sviiiiiin kallt. Vi har tagit MASSA bilder som kommer att komma upp sen när dom är upplagda på facebook.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback