KATTA IN THA HOUSE!!!!!!!!

shululululuuuu! Nu är det faktiskt så att jag (katta) gästbloggar i ellis blogg !
Vi sitter hos mig och bara snackar typ, idag har det inte hänt mer än att man insett hur mycket folk tänker med röven egentligen. Så sjukt att det finns så patetiska människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! okej jag ska va positiv. ÄNTLIGEN HAR SOMMARKÄNSLAN KOMMIT! lite sol behöver vi i sverige och jag hoppas det blir nice väder imorgon så man kan rulla till mölle och bada lite. Fick lite kärlekstips av ellinors pojkvän marko som ..jaa var lite speciella. Hjälpte inte så mycket, men well han försökte ju haha ! killar asså.. yeeeeeeeee.......jag har ingenting att skriva om nu men jag vill bara säga att det vore toppen om alla bruttor som brukar umgås gör något kul på midsommar! Fan vad tiden går fort, till och med nu när jag skriver..hehe.

jaja, nu är det sent och vi ska lägga oss strax så sov gott, dröm sött. dröm om alla söta flickor ni mött. (jag alltså)

See you in hell! / Katta :)




Me and ellinor hihi




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback