haha, en roligt grej bara

Namn: Edit Ellinor Maria Frödin
Piercingar: Har hål i öronen och i tungan. 
Tatueringar: Nej inte än, jag funderar på att göra en när jag blir äldre och när jag har hållt mig till samma tatuering i minst 2 år. 
Längd: Någonstans mellan 160 tror jag
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Blondin, men i slutet eller efter sommaren så blir jag nog brunett igen!
Är du kär i någon: Jag är jätte kär!;)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jag önskar att jag bodde i en villa nära havet, eller utomland.
Tänker du på självmord: Nej det gör jag inte! 
Röker du: ja tyvär.. 
Vilket shampoo använder du: Inget speciellt, tar det som finns.
Vilken parfym använder du: Brittney och en annan, jag har inte så mycket koll på saker och ting heter.
Vad är du rädd för: Jag är rädd för spöken, speciellt när någon pratar högt om dom, då blir jag ganska rädd haha! 
Gillar du att tvätta: Det gör jag absolut inte, det är så himla jobbigt, ush fy och blä
Gillar du Berg-och-Dalbana: Japp, den är jätte rolig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback