Baksidan<3

Sitter på baksidan och solar igen. Jag älskar verkligen att sitta här. Det är så himla skönt o har så många minnen på den här baksidan haha. När jag och kompisar suttit här och varit utelåsta, när vi har trattat öl och när jag och marko har suttit här och bara myst sent på sommarkvällarna men levande ljus och en kortlek!♥ Jag har precis öst ut vatten från poolen med en hink, men märkte att det inte hände så mycket så jag sket i det. Nu ligger slangen med varmvatten i poolen. Ska bli skönt att hoppa i när det inte är lika kallt längre, lycko mig!;) Carro kommer hit när hon har jobbat klart, vi kommer antagligen att sitta på baksidan tills vi ska hämta Vilgot(mamma behöver hjälp igen -.-). När vi hämtat honom ska vi ta med honom till Kattas pappas jobb och äta mat där, vi får gratis!:D och senare ikväll ska jag träffa marko, längtar :) Nu ska jag se om man lyckas doppa sig, ciao!




Mina två lillebröder leker i poolen haha :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback