AJJ

Mamma vill att jag ska vara barnvakt igen, men ushnej så blev det inte. Jag o Katta ska försöka hitta på något men ennu har vi inte kommit på vad. Vi får fråga runt lite vad alla gör o se om man kan hänka på någonstans, det löser väl sig, eller så får det bli ennu en hemmakväll haha -.- Jag har jätte ont i magen, katta också. Vad är det här för något haha! Jag sitter iaf o kollar på bilder från kattas data, massa gamla bilder, barndommer o fjortisperioden, haha ush! Ska se om jag kan smuggla in någon bild här på bloggen;)!

  
Jag o katta posar som muppar                      

 
Jag Jennifer någon och Katta väntar på tåg-  Katta skrev en text och klippte ihop bilder
et.                                                             när vi var små haha :)
 
Jag o Katta mjauu;)                                   Jag o Katta mjauu igen


Hahha och nu det senaste




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback