Lite om allt

Träna, träna, träna.. Han ska alltid träna, ush. Visst han får ju snygga muskler men det är så jävla tråkigt att jämt bli lämnad för att han ska träna haha. 

Igår var det iaf krök hemma hos Malin. Hon fyllde nämligen 17 år. Ett stort grattis till henne. Jag var inte kvar så länge eftersom att min söta pojkvännen var hungrig och ville hinna åka till mc donalds fast det är öppet till 2 och vi åkte endå strax innan halv 1. 

Imorgon åker jag och Marko till Masmo och hälsar på hans farmor och farfar. Det ska bli ganska intressant. Jag tror att vi skulle vara där runt 2-3 får kolla upp det lite noggrannare sen. Vi kommer nog bli bjudna på mat om jag minns rätt. Ska bli ganska roligt. Sist jag träffade dom så satt dom och drog massa jätte rolig skämt haha. Tillslut ville jag nästan inte åka därifrån då när jag skulle åka till Caroline;).

Jag ringde precis till tandläkaren eftersom att jag har missat massa tider, det kommer bli dyrt. 100 kr per gång man missar. Hoppas inte det är så många gånger som jag tror iaf. Nu tänkte jag iaf ringa hit Nadine.

Om det är någon som är bra på design så säg till, jag vill göra om min! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback