Inte uppdaterat på flera dagar

Shiiiiit, ååh jag har inte uppdaterat på flera dagar haha suck. Jag orkar inte berätta vad jag har gjort men jag har haft det riktigt roligt kan jag iaf säga. Idag skulle min dag se ut så här: Jag skulle vakna, packa, åka till Carro och bo där tills på fredag, på fredag åka till Marko, bo där från fredag till söndag. Men istället såg min dag ut så här: Jag vaknade, fick ligga kvar i sängen utan att någon drog upp mig. Gick ner, pratade med mamma och Roger, dom åkte till dalarna UTAN att skicka iväg mig. Jag får vara hemma själv, jippiiii!
Fyfan vad skönt. Och eftersom att dom har tömt poolen så kommer jag kunna fylla den men varmvatten, YEEES! Nu ska jag rulla härifrån, hejsvejs



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback