Ny som bloggare

Hej och välkomna till min nya blogg, jag har bloggat förut men aldrig haft någon hög statistik i mina gamla bloggar. Jag tänker skriva om min vardag och kanske lite inre tankar, jag hoppas på att få många kommentarer och förbättra mitt skrivande.

Jag sitter just nu i mitt rum och funderar på om jag vill byta rum med min lillebror eller inte, han har en grön fond vägg och det är det enda som stör mig. Men mamma säger att jag kan få måla om den men jag vet inte hur det blir med det, jag är bara så trött på mitt tråkiga rum, och mina tråkiga möbler, jag vill ha nyttttt! Aja, Nu tänkte jag iaf gå och sova, uppdaterar med under veckan och tack till Maria som fixat designen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback