Mormor, morfar, och kanske lilla jag till thailand :)

Åhhhh, sitter och pluggar om tsunami vågen med Malin. Haha, egentligen så tittar hon väl bara på och väntar på att jag ska bli klar någongång så att vi kan umgås lite. Hon stör mig hela tiden så jag får väl fortsätta någon annan dag. Igår sa mamma att jag måste följa med till landet i juli, för att då ska vi passa mormor och morfars hund medan dom är i Thailand. Jag vill också följa med, och lycko mig för det får jag för mamma om jag får för mormor och morfar, men antar att dom vill åka själva, och om inte så vill dom kanske endå inte ha med mig eftersom jag redan fått åka med dom till thailand en gång. Hihi, jag tänker fråga i vilket fall. Men Malin säger att det står i tidningen att det typ kommer bli inbördeskrig där och massa bajs, så det låter ganska läskigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback