Frisör time

Jag och Malin sitter i mitt rum och försöker få till en bra frisyr på henne haha. Går inte så bra, hon har för kort hår. Jag satte upp mitt hår i en toffs och tupperade det, sen satte jag i massa hårspännen så att det blev som en bulle. Vi ska äta mat snart iaf, sen tänkte vi kanske gå till salem c och köpa lite godis, ganska onödigt i och med att jag behöver mina pengar men men.. Carro åkte precis hem, hon satt och sjöng en rapp låt för mig och Malin som hon och en kompis har gjort i skolan och imorgon ska dom sjunga inför hela klassen. Fattar inte hur man vågar haha :)

Vi hittade "Malins" frisyr i en tidning, hittade inte någon exakt likadan bild men den såg ut ungefär så här:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback