Frågor och svar

STEG 1
Namn: Edit Ellinor Maria Frödin
Födelseplats: Sjukhuset
Bor: Salem
Ögonfärg: Brun/grön
Hårfärg: Ljust
Skostorlek: 37/38
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.

STEG 2
Skor som du bar idag: Vita klackskor
Dina svagheter: Att jag aldrig tar tag i saker i tid, skjuter alltid upp allting.
Rädsla: Att bli sårad.

STEG 3

Första tanke när du vaknar: Vad är klockan?
När somnar du: På helger är det helt olika, på vardagar någon gång mellan 01.00 och 03.00

STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: Coca Colaaaa
McDonalds eller Frasses: McDonalds, vad är Frasses?
Vans eller Converse: Converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton Ice Tea
Choklad eller vaniljglass: Båda juuu! 

STEG 5

Svär du? Ja för fan hela tiden!
Sjunger du? Till musik ja haha
Röker du? Japp
Gillar du skolan? Nej absolut inet
Har du bra självförtroende? Det har jag väl, hyffsat
Kommer du överens med dina föräldrar? Det är mamma som får dras med mig, när vi är ensamma går det hur bra som helst, men när resten av familjen också är hemma så går det inte lika bra haha

STEG 6

Har du under den senaste månaden…
Druckit alkohol? Jaaaa
Rökt? Jaaa
Shoppat: Nejjjjjj
Ätit en hel ask müsli? Hehehehehe
Ätit sushi? Ush nej
Stått på scen? Nääää
Skejtat: Neje
Bakat? Ja hehe
Stulit: Nej
Kysst någon? Ja
Kramat någon? Ja de klaaaart
Haft sex? Hehehe

STEG 7
Har du någonsin…
Svimmat? Nej :o
Blivit kallad hora? Ja av min "kära syster" för några timmar sedan, snällt kan man ju tycka.
Blivit nerslagen? Nej inte än hehe
Busringt någon? Ja men de klart
Gjort något som du ångrade? Ja haha
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Ja
Kastat en sten på nån ruta? Nej tror inte de

STEG 8

I framtiden..
Namn på barn? Hm vet inte
Vad vill du bli när du blir gammal? Mord utredare


STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Det fanns en
Antal CD-skivor du äger? Haha ingen aning inte många
Antal piercings? 5 i öronen, en i tungan en i naveln.
Antal tatueringar? Noll
Hur många gånger har du varit med i tidningen? En

STEG 10
Vad ska du göra i vinter? Vänta på sommaren
Vad ska du göra i sommar? Njuta och äta strut glass
När tar du studenten? Om två år
Vad gör du efter gymnasiet? Jobbar och reser
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Till en början antar jag
Vad händer till helgen? Det vet man aldrig
Vad vill du helst göra just nu? Få tag i någon som kan köra hit ett cigg paket till mig

STEG 11

Vill du ha pojk/flickvän? Absolut inte
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Blicken. Men jag dras oftast till personligheten inte till utseendet. Jag kan inte ha trevligt med en kille som är snygg men dryg. 
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Det är redan flera som har så.. 
Vem är den perversaste person du känner? Hahaha jag skrattar bara jag tänker på honom!
Hur många gånger har du varit utomlands? 6 kanske
Vilket land är bäst? Thailand



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback