Fråge lista

Vem var den senaste du pussade? ..
Trivs du med det? Jadå
Vad gjorde du inatt? Sparkade Katta i ansiktet heheh..
Vad gör du innan du ska sova? Sitter vid datan eller kollar på Gossip Girl, alltid haha!
Kan du prata med din mamma om allt? Nja.. Inte allt men mycket
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Ja det tror jag
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Öh nej hehe.. Lite tidigt va!? Dessutom har jag ingen pojkvän så
Choklad eller glass? Glass!!!!!!!!
Stövlar eller gymnastikskor? Hm.....
Kjol/klänning eller jeans? Jeans o klänning
Hemstad/ort? Salem
Hårfärg? Ljust

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? Åhja!
2. Tror du på kärlek? Inte för tillfället hehe
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? För många gånger men nu e de slut på de :)
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Ja.. :/
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Nej, som tur är haha
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? Nää de tror jag inte
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Japp
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Konstig fråga
10.Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaa.. För vissa kanske de e så inte vet jag

Tio saker: This or That
1. Kärlek eller pengar? Pengaaaar och kanske lite kärlek
2. Vin eller öl? Vin!!!!!
3. Dag eller natt? Dag! Iaf nu när vintern närmar så, kvällarna är så mörka och deprimerande
5. Tv eller internet? internet
6. Pepsi eller cola? Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Vild fest!
8. Färgfoto eller svartvita? Hm,  beror helt på!
9. Telefonkontakt eller face to face ? Vaaa? När?..
10. Bilddagboken eller myspace ? Inget av de.....

"Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? Ja! För många gånger hahaha!
2. Har du nånsin viljat ta livet av någon? Ja, i arga stunder så klart haha!
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Skojar du eller de har väl alla..
4. Har du hoppat bungy jump? Över min döda kropp.......
5. Har du nånsin gjort slut? Jaaaaaa
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? Hahaha, då skulle jag nog spy
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? Ja de klart
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Haha nej men det är något som jag alltid har velat göra. Det måste ju vara rätt kul tänkt hur mycket man skulle sitta och skratta åt sig själv. Och vem vet man kanske träffar på någon som också är där ensam och får sällskap! Hahhaha.
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? Varrannan minut!

10 snabba
1. Saknar du någon just nu? Nej inte just nu
2. Är du glad? Ja :p
3. Är du fundersam? Neeee
4. Är du uttråkad? Inte än hehe
5. Är du tysk? ????
7. Är du italienare? ????
8. Är du fransk? ????
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? De har dom aldrig varit
10. Gillar du någon just nu? Mjaaaaa

Är du kär?
Inte just nu

Är du en sportfåne? Inte länge hehe..

Är du röksugen?
Inte just nu

Är du rik?
Nej men jag önskar att jag var det!

Är du fattig?
I så fall

Är du trött?
Mest yr faktiskt

Är du shoppingsugen?
Inte nu för jag mår illa haha.. 

Är du töntig?
Jävligt töntig om jag får säga det själv! HAHA

Är du ressugen?
Ja, jag har inte varit utomlands på flera år :(

Är du skolsugen?
Ett skämt eller..

Är du irriterad?
Nää

Är du alkholsugen?
Ja hehe

Är du saknad av nån?
Det tror jag

Smeknamn?
Elli, elki, fia lotta, Marvill.. Haha har en massa

Bästa åldern?
Längtar till 18 & 20!

Bästa tidningen?
Frida..

Hur många timmar sov du inatt?
9 tror jag

Vad gjorde du i förrgår?
Snackade skit med Malin

Vad ska du göra idag?
Vet inte riktigt kanske dricka lite med några

Vilket land besökte du senast?
Thailand

Vad har du dåligt samvete för?
Det jag gjorde för några veckor sedan.. Men det finns inget jag kan göra åt det nu så jag har valt att gå vidare

Vad har du på dig nu?
Mjukiiiiiiiis!

Skulle du säga nej till sex idag?
Hehehehöhöhö

Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag?
Nejeee

Vad heter dina kusiner?
Malin, Tobias, Jonathan, Sebbe, Madelene, Joakim, Tobias, Ida, Hugo

Håller du det städat?
Inte direkt, jag låter kläderna hamna på hög och när man inte kan gå i rummet längre så brukar jag ta några städ minutrar hehe.

Vad gör dig lycklig?
Det finns så mycket! Jag insåg för några dagar sedan att jag inte alls är så svag som jag alltid trott, och det gör mig jätte lycklig faktiskt hehe!


Hur löd det senaste sms:et du fick?
Haha cpe

Vilken ögonfärg har du? Typ brungrön
Vilken är din favoritplats? En brygga vid vattnet i Tullinge
Vad skrämde dig om natten som barn? Min mormors hemska skräck historier, varje gång jag skulle sova ville jag höra dom och så vaknade jag på nätterna och trodde att en blandning av en igelkott och varg skulle dra ner mig under sängen!
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Skrev med en person på facebook som verkligen inte kan stava, det gav mig ett jäkligt gott skratt! Kanske för att jag var över trött också haha.
Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på om jag sover ensam eller inte men om jag e ensam har jag en sovtröja :)

Vilken är din favoritglass Ben & Jerry's!

Tycker du om kaffe? Ibland hehe

Sover du på någon särskild sida? Nej men sover nästan alltid ihopkurad

Tycker du om att mysa/kela? Ja de klart

Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner.. Men jag vet en som gör de iaf!

Vill du ha barn? Ja när jag har tröttnat på fest livet

Föredrar du havet eller en bassäng? Både och, det är ju finare i havet men det är läskigt med hajar och alla havsdjur där också.

Vem är den roligaste människan du känner? Jag tror fan att det är Flisan asså hahahaha!

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Några par skor tror jag hehe

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Nagelack

Flirtar du mycket? Hm.......

Hur länge har du campat som längst i ett tält? Vet inte en vecka kanske, campade ganska ofta med min morbror när jag var yngre!

Vad lyssnar du på just nu? Go on girl

Har du varit med i tidningen? När jag hade min första fylla så tror jag att jag och mina kompisar hamnade i tidningen för vi var med om en massa tråkigheter hehe

Hur imponerar man på dig? Är sig själv och inte dräggiga killar
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Om jag är arg så ringer jag mamma för de är oftast henne jag är arg på! Haha nej skoja.. Men Malin eller Carro! :)

Har du någon piercing? Öronen, tungan, naveln! Och så har jag hål i läppen men det har jag tagit ut för länge sen men det växer aldrig igen

Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, blogg.se och massa bloggar

Ångrar du någonting du gjort? Ja det är klart, men allt jag gör formar ändå mig o min framtid på något sätt så kanske ska säga att jag ångrar saker jag INTE gjort istället!

Vilket är ditt drömjobb? Doktor kanske.. Skulle vara kul att jobba med och kul att kunna rädda liv men sånt orkar jag faktiskt inte plugga till, det är för avancerat!

Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Vill tågluffa när jag går ut gymnasiet men det kommer jag antagligen inte ha råd med, om jag inte jobbar något år innan jag åker.

Vad har du haft för husdjur under ditt liv? Kanin och Katt! Haha och en fågel, en kråka tror jag att det var, som jag tog hand om för den hade gjort illa sig och mamma kunde inte bara kasta ut den! Men den dog sen..

Svär du ofta? Alldeles för ofta!

Vad har du ätit i dag? Några knäcke mackor

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina lår kanske

Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Näsan hehe

Vilken är din sämsta egenskap? Glömsk och jag tänder till ganska fort när jag blir arg på någon jag känner bra, så kan det ta flera timmar innan jag blir glad på den personen igen även om det handlar om världens fjantigaste sak!

Saknar du något? Alla de unga åren!

Vad gör dig ledsen? När någon dör.. Och fler saker men det är svårt att bara säga sådär. När det händer något tråkigt som man inte förväntat sig

Vad gör dig glad? Min söta Malin gör mig nästan alltid glad hur ledsen jag än är heheh

Vad ska du göra i helgen? Festa hehe :)

Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Umgås med Katarina!



» Malin

Haha du behöver inte överdriva med frågorna haha:D

2011-10-20 // 18:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback