Min nya pojkvän btw.....

Fan vad jag är seg haha, men fortfarande taggad på att göra något! Gick precis och lämnade buss kortet till Jennifer som jag fick låna av henne igår och nu ska jag städa rummet lite slarvigt och klä på mig det jag ska ha på mig ikväll osv osv. Sen går jag över till Katta och sällskapar med henne tills vi ska ut :) Nice nice



» Emma

sv; tack sötnos (: du med !! :)

haft det bra idag?

2011-10-19 // 16:22:36
» Emma

sv; najj vad avis jag blir :( vill oxå kröka mähä ! jävligt synd att man har läxor och prov upp till hakan bara ;/

Varit rätt chill dag men man blir så sjukt trött av att sitta vid datan och redigera bilder i typ 3 timmar. haha behöver sockerkickar (:

2011-10-19 // 18:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback