I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like.

Kom precis hem så nu sitter jag och dricker en kopp te och äter en kvällsamacka men det gör så jävla ont för jag har tuggat tuggumi flera dagar i rad och hur länge som helst så då får jag alltid sjukt jävla ont i tinningarna. Eller ja ni vet nog var jag menar, de heter väl så haha.. 

Har iaf varit ute med Malin, vi tog en promenad och snackade lite skit och efter ett tag spårade det som vanligt haha. Jag skulle skrattat ihjäl mig om jag såg två tjejer som höll på som oss, haha vet inte vad vi gjorde, stog och sjöng, gjorde paranoider eller vad det heter, när man härmar saker, hoppade runt. Haha gud vet vad!.. Ibland måste man få vara några år yngre än man är.. Men kul var det iaf och sen kom mamma dit och jag fick köra hem Malin och mammas kompis, så fick ju övningsköra lite också! Bingo bingo!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback