De flesta av oss slösar bort våra liv som om vi hade ytterligare ett på banken.

Jag sitter här och har så sjukt ont i ryggen, vad fan kan det vara? Känns som jag alltid har ont i ryggen, det kanske är ngt fel med den.. !? 

Håller på att ladda ner Crazy Stupied Love också som jag och min kära Kiti ska kolla på. Fy fan vad seg den här dagen har varit, vi har inte gjort ett piss. Bara suttit som två nördar vid en varsin dator, ätit lite då och då, druckit kaffe, rökt, och sen allt det om och om igen haha.. Och imorgon är det skola, som jag inte alllllllls det fram emot, får ont i magen av att bara tänka på det. Är så skoltrött nu så jag skulle helst av allt bara vilja hoppa av, men så korkad är jag faktiskt inte! 

Ååhh, längtar redan till nästa helg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback