It's raining man

Jag känner mig helt uppstoppad. Känns som jag har "lock" i näsan på något vänster haha.
Tog precis bort bandaget btw, det gör mycket ondare utan men lika bra att ta bort det nu. Äsh, det går över!

Var föresten över hos Katta ett tag och kollade på gamla videoklipp och bilder från när vi var små haha, skrattade så att jag nästan dog! Måste försöka få upp en video här på bloggen så att ni också får er ett gått skratt!

Ligger i min tråkiga säng och funtar på vad jag ska göra nu. Får väl sätta på en film som jag har gjort 4 dagar i rad nu hihi :)

Mamma tycker inte att det här ser ut som jag, nå vad säger ni?


» malin

Jo det ser ut som du, fast ditt hår va as fint på bilden :)

2011-05-05 // 11:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback