Hur lyckas man..

Är hemma hos Malin, har varit här ett tag nu och Carro blev precis upphämtad av Junior.

Gissa vad Malin och Carro gjorde när jag kom hit!? Jag smsade Malin och bad henne komma ut med en Macka och ett glas vatten, men när jag kom hit så hade hon bara ett glas vatten med sig. Jag drack upp vattnet och dom bara skrattade, fattade ingenting. När vi kommer in och har suttit och pratat en stund så sa jag att jag var törstig igen, båda börjar gap skratta och frågar om jag inte är sugen på lite pool vatten. Jag fattar fortfarande ingenting och efter ytterligare ett tag så berättar dom att vattnet jag drack, kom från Malins utomhuspool.. Jag hade alltså druckit upp ett helt glas vatten som kom ur Malins äckliga pool, där det ligger tusentals kryp, som säkert har skitit i hela poolen.

Hur schysst är det egentligen? Hahahha... Men det roligaste är nog endå att jag är så korkad att jag varken märkte att dom hade gjort ngt när dom skrattade så mycket och att jag inte kände att vattnet smakade konstigt. Men det gjorde det faktiskt inte, inte vad jag märkte iaf hahhaha...! 

En till äcklig sak som hände idag var att imorse när jag skulle äta jordkubbar, så rensade jag ut dom som var ruttna, och tog en ny skål och la dit dom som inte var ruttna(skölde såklart av dom också, jätte noga faktiskt). Jag gick sen ner i Markos rum och tröck i mig ungefär hälften av jordgubbarna, gissa vad jag märkte sen?.. Jo att det var minst 3 kryp i skålen(säkert fler som jag inte såg). Känner mig riktigt fräsch idag.. USH! 

But.. I'm still happy ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback