here I am

Godmorgon! Eller goddag ska jag nog säga! Klockan är ju liksom redan fem snart.

Vi gjorde 2 nationella prov idag i skolan, och fy vad det gick dåligt. Jag är nästan säker på att jag kommer på ig på något av dom.. Suger på engelska. Iaf, efter det slutade vi så jag åkte hem till Marko och var med honom tills klockan fyra få han körde hem mig, skönt att saker och ting är utrett nu iaf! Och nu har jag hunnit prata lite med mamma också. Och gick precis hem till Katta och hämtade en massa gamla bilder på henne och mig så dom bilderna kommer antagligen upp ikväll eller någon dag under veckan! Yeea.


Hade ganska tråkigt när jag satt i Markos båt och väntade på att han skulle komma hem från arbetsförmedlingen haha så.. Jag passde på att fota ;)



Söt :) <3

2011-05-10 // 18:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback