Är det förståeligt att jag är trött!?

Både jag och Marko blev väckta imorse av att min telefon ringde i 190.. Och gissa vem det var.. Malin! Haha. Efter ett tag så hade man en ganska så arg pojke bredvid sig haha. Jag var ganska snorig också pga min pollen och det gjorde inte saken bättre, så det slutade med att han tog sina kuddar och sitt täcke och la sig i mitt rum med dörren slängandes efter sig.

Och där låg jag helt ensam och kunde inte somna om. Min mobil har verkligen ring minst 25 gånger under den här helgen, herregud vad det har ringt. Jag har inte fått sova en hel natt på hela helgen. Så ja, jag har varit vaken sedan klockan åtta. Malin kom även hit klockan halv tio, men hon deckade likadant som Marko haha.. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback