Åååååh..

Vaknade av ett samtal från Swedish Match där jag ska jobba i sommar, det blev vecka 28, 29 och vecka 30. Inte direkt det jag hade önskat, man vill ju inte jobba i slutet av juli, men man får ju tyvär inte alltid som man vill. Tar jobbet iaf! 
Jag hade ju tänkt åka utomlands med Marko i sommar av de pengar jag kommer kommer att få, men antar att det inte blir av, så typiskt med timingen.. Han har fått praktik på ett jobb i tre månader, så hela sommaren koller rulla förbi. Och man kan ju inte ta ut semester när man praktiserar direkt.. ? Aja det löser sig.. Annar får jag helt enkelt rulla iväg med någon annan.. :)



» malin

Vilka datum är de då?:)

2011-05-17 // 14:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback