When you look up

Jag slutade runt 12.00 idag. Såå skönt. Och gud vad härligt det är med sol. Jag, Jennifer och Katta satt på min baksida en stund efter skolan och bara njöt av solen men nu är den nästan helt försvunnen igen.. 
Mamma och Roger kommer hem snart så ska jag prata lite med dom också, jag tänkte äta middag hemma idag sen kommer Marko och hämtar mig efter att han har ätit klart hos sin farmor hehe, vi har inte sätts på nästan en hel vecka så jag ser fram faktiskt fram emot ikväll. Det är bara det att jag måste plugga lite idag, jag har prov på måndag och jag måste klara det!!!

Just nu är jag bara så himla yr så jag ska lägga mig ner och vila en stund. Pöss

Sånt här gör jag och Marko när vi är med varandra.
Haha ja bilden talar för sig själv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback