Vild kväll!!!

Oj vilken blogg flacka jag har haft. Jag har bara inte orkat skriva något hehe. Kanske kommer vara så ett tag till men sen kommer jag nog komma igång med skrivandet igen. 

Igår var jag ute med mina underbara tjejor. Först möttes vi upp hemma hos Agnes på te bjudning. Vi drack få alltså te och åt bakelser. Sedan drog vi in till fridhemsplan där vi trodde att det var fest men där satt det bara 4 personer. Så ja.. Efter en stund så tröttnade vi och skulle ta sista tåget hem, som vi missade och blev kvar i stan där vi träffade på 2 tjejer som tog med oss till "after". Ja, vilket äventyr haha. Kul var det men lite irritations moment lite här och där är det ju alltid. Det slutade med att jag och Malin var hemma runt klockan 6. Och jag var tvungen att gå upp klockan 10 och åka iväg till tandläkaren så ja, gissa om jag är trött idag efter 4 timmars sömn!? Ush säger jag bara. 

Just nu ligger jag i sängen och hoppas på att jag ska råka somna till One Tree Hill serierna som jag ska sätta på nu. Så godnatt då antar jag hehe. 



» malin

bloggtorka!

2011-03-08 // 18:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback