What hides in the deepest water?

Godmorgon! Vad har alla för sig så här dags? Själv sitter jag, Katarina och min syrra och kollar på Oceans som handlar om undervattens djur. Det har tagit ca 12 år för filmen att bli helt klar, pga att dom har försökt få med dom perfekta scenerna. Och jag måste bara säga att filmen är grym!

Allt sånt där är så intressant. Vad finns på djupaste vatten? Vad finns i rymden? Jag vet inte hur många gånger jag har försökt förstå det här med vetenskap men det är omöjligt! 
Men jag tror att det kan finnas mycket som vi inte vet om, det skulle kunna finnas en helt annan galax som vi inte vet någonting om, på samma sätt som dom inte vet om oss.

Vad tror du finns i rymden och på djupaste vatten? 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback