Tropiska drinkar

Mina tår är fortfarande iskalla efter en 2,5 timmars lång grillningskväll med mina fina tjejor. Det blev även fruktsallad som vi doppade i choklad sås till efterrätt så nu är jag propp mätt!! Ligger i sängen och tänker på min älskling, han lät så trött i telefonen och konstigt nog så saknar jag honom jätte mycket. Men men, det får jag ta igen imorgon. 

Vi hade allaktivitetsdag idag i skolan så det blev bowling och filmvisning med tjejerna i klassen. Egentligen skulle jag och Jennifer ha åkt skidor i kungsberget idag men nej, våran mentor är så himla virrig så vi fick inte åka med dit tack vare att han hade glömt bort att säga till om allaktivitetsdagen i tid. Typisk honom haha.. Men det tar vi igen närsta år, då jävlar! 

Har föresten suttit och pratat om gamla minnen i princip hela kvällen. Och typ alla tjejer ska till spanien i sommar, 4 stycken kommer till och med vara där samtidigt. Fan vad kul dom kommer ha, ligga på stranden och sola, dricka drinkar, bada, shoppa, festa, åka på utflykter. Jag vill ocksåååå!!! Blir psykotisk när jag tänker på hur roligt dom kommer ha haha.. :/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback