Lite rolig fakta

1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Jadå, ibland tror jag till och med att jag är lyckligare än någon annan! Men det är klart att livet suger ibland också. 
3. Är du uttråkad? Nej, för jag ska sätta på OC när jag är klar med den här listan hehe. 
4. Är du ledsen? Nej inte alls. 
5. Är du italienare? Nej.
6. Är du gravid? Nej, som tur är.
7. Är du full? Nej!
8. Är du en cooling? Det tycker jag verkligen.
9. Är du från Irland? Nej vilka frågor haha jag är hel svensk!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej.

Skit

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja..
2. Har du nånsin blivit sårad? Jaaaaa.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja, jag tror att nästan alla har varit med om det faktiskt. 
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne? Berättat för vem? :s 
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja :)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur ska man veta det, den är ju hemlig.
7. Är du kär? JA!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja, definitivt.


10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek.
2. Hår eller ögon? Ögon.
3. Katt eller hund? Hund tror jag.

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Några få bästa vänner.
5. TV eller Internet? Internet.
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca cola.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Både och.

8. Pengar eller lycka? Lycka!
9. Dag eller natt? Konstig. 
10. MSN eller mobil? Mobil!?


10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja.
2. Brutit ett ben? Nej. 
3. Gjort nåt du ångrar? Ja!
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, skulle aldrig våga heller.
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja det är klart.
6. Ätit en hel tårta? Haha inte vad jag minns iaf.
7. Gjort bort dig offentligt? Ja det tror jag.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja det har väl hänt men det var länge sen!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Det har inte hänt.
10. Velat försvinna? Ja.

Skit
Vad såg du på tv sist? Ingen aning.
Vems blogg läste du sist? michz.blogg.se
Vad åt du sist? Fruktsallad doppad i chokladsås.
Vem pratade du med sist? Min älskliiiiing :)
Vad sa du? "Sov gott, vi hörs imorgon. Jag älskar dig. Puss puss."
Vem ringde du sist? Marko?
Vem messade du sist? Hehe, Marko.
Vad läste du sist? "Godnatt min ängel love u puss."
Vem pussade du sist? Marko.
Vem kramde du sist? Marko tror jag.
Vem bjöd du sist på något? Malin.
Vad köpte du sist? Ciggaretter.. Dåligt köp jag vet men vad gör man hehe.. :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback