I love you when you're clean.

Jag håller på att hjälpa min lillebror att bygga ihop hans små leksaker. Han är verkligen världens sötaste unge när han är på bra humör. Han skriker annars nästan 20 timmar om dygnet, det vet dom flesta som känner mig.

I alla fall. Jag åt precis en natt macka och sedan gjorde jag i ordning te som jag hade med mig ut när jag rökte. Nu sitter jag i mitt rum och ska förbereda mig inför sängen. Tänkte sätta på O.C tills jag somnar, eftersom att jag inte har något annat för mig. 

Jag har tillbringat dom senaste timmarna åt att städa i hela min garderob, mamma var helt galen för att alla kläder låg på golvet så jag hade inget annat val hehe. 

Vad tycker du om den här klänningen?


hejhej! kikat igenom din blogg lite, riktigt bra måste jag säga! :)



jag har en frågestund på min blogg för tillfället, skulle vara kul om du ställde en fråga.

nyfiken om resan jag fått till italien? vad jag har för musiksmak? eller kanske något du vill veta om mig?

fråga på! :D http://carinaballerina.blogg.se/2011/march/27-mars-2.html#comment

tack på förhand!

2011-03-27 // 22:37:58
» Pania

sv; tack så mycket :)

2011-03-28 // 00:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback