Uttråkad eller.. ?

Haha leker lite med kameran.. 




» Leila

Åh va kul o fiska :) Har inte gjort det sen jag var riktigt liten men då tyckte jag det va så skoj, kanske ska testa det igen! Tack för tipset ;)

Vad fick du för fisk btw?



Ikväll blev det en lång och skön powerwalk i det härliga vädret och sen har jag slappat framför tv:n, men det finns ABSOLUT ingenting att se på så nu funderar jag på om jag ska sussa.



Hittar du på imorn? Kram



2011-06-03 // 23:51:51

Ja, men eller hur så får man dåligt samvete när man ser de små fiskarna :S

Hehe, sen äter jag inte fisk heller så då behöver jag inte ha så dåligt samvete :P



Hoppas att du får en bättre dag på konserten imorgon om du ska dit, var det musiken som inte var bra eller bara stämningen allmänt?



Låter mysigt med födelsedagsfirande =) Blir det utgång då oxå?



Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, är det skönt väder tar jag med mig nån filt och musik och lägger mig och solar, men annars kanske det blir en sväng ner på stan och förhoppningsvis komma hem med lite mer sommarsnyggt =)



Kram

2011-06-04 // 00:15:19
» linda

sv: Nej jag har inte blogsvar :) Men om du undrar något så svarar jag direkt :)

2011-06-04 // 11:06:00

fina blder! :)

2011-06-04 // 17:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback