Ost och kex.. Mums

Haha Scream måste vara en av de töntigaste filmerna jag nånsin sett! Men inget slår kärlek 3000, det är verkligen den sämsa filmen ever! 

Marko kom och hämtade mig hos Malin runt 8(?) kanske.. Vi åkte sen pizzerian och käkade och sen åkte vi hem till honom och spelade kubb, gissa vem som vann? Jo det var jag det! :) Men nu ska vi smälla i oss en varsin protein dricka och sedan lite ost och kex, smarrigt :)



Hello!

Hoppas att jag inte stör en torsdagskväll som denna.

Jag har nyss startat upp min nya blogg! Jag skulle blivit så tacksam om du hade velat kickat in på min nya blogg & kanske lämna en kommentar om du känner för det !

Det hade varit jättesnällt ..

hoppas du får en bra helg!

2011-06-02 // 22:56:53

Jättejätte fin blogg!



Anmäl dig gärna till "Veckans Blogg" på min blogg här http://matildabergstrand.blogg.se/category/veckans-blogg.html

2011-06-02 // 23:23:48

Grymt mysigt blogg man trilla in i!

keep the good work going :)

2011-06-02 // 23:25:06
» Leila

Åh vad gott med ost och kex! =)

Ja, scream var en riktig besvikelse vill jag lova :( Kändes nästan som om man satt och såg en komedi. Hoppas att du får en fin fortsatt kväll. Kram Leila

2011-06-02 // 23:26:19

visst är det sjukt skönt med långhelg, att vara ledig? :D



kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-06-02 // 23:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback