Nu drar jag

Nu drar jag hem till Marko, ciao! 



Tack! :-)

Ja jag har gjort hela min design.

Oj menar blogresponse, det hette nemligen bloggsvar förut. Jag har lagt till dig på bloglovin och bloggsvar. Du sa att du inte visste hur man lade till en på blogresponse, men du gör såhär:

1. Logga in på din blogresponse.

2. Gå in på min blogg.

3. Tryck på Ask me, I answer :)

4. Skrolla ner.

5. Tryck på Följ ania



säg till när du gjort de!

2011-06-11 // 19:47:33

Tack för att du svarade på min fråga. Jag är enda barnet själv. Tyvärr. Har alltid varit ledsen för det. MEN - jag har fått 4 söner själv, så jag är verkligen lycklig för det!

2011-06-11 // 21:36:14

Tävlings dags igen på bloggen!

Var med och vinn ett beauty kitt från the body shop!



Det enda du behöver göra är att lämna en/flera kommentarer.



TÄVLINGEN AVSLUTAS IKVÄLL 24:00 !!!

Lycka till!

2011-06-12 // 09:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback