Läsarfråga..

Har du någongång haft en dröm som känts som du mötte döden på ett sådant verkligt sätt?
Vet inte riktigt hur jag ska definera frågan.. Men jo jag har drömt att jag blev skjuten och att jag ramlat genom ett svart hål och det var riktigt hemskt. Bara föll och föll och det tog liksom aldrig stopp!



nej men usch

2011-06-15 // 02:30:57

Ställ en fråga på det just DU vill veta.. finns det något hemligt jag bär på..?

TA REDA PÅ DET NU! Varje dag kommer ett nytt erkännande publiceras i kateogorin FowZie's Erkännande. Finns inga gränser när de gäller frågor, nu är det dags för 100 % ärlighet!

(tänk dock på att det är ETT ERKÄNNANDE, inte en frågestund som "favoritfärg")



direktlänk: http://feliciaaulen.blogg.se/2011/june/fowzies-erkannande.html

2011-06-15 // 02:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback