Jag.. Trög?

Jag har haft lite fullt upp så bloggen har fått lida för det hehe. Men ska försöka komma igång igen så fort som möjligt!

Jag har knapt koll på dagarna längre haha, tiden går så himla fort. Men jag hoppas att det är tisdag idag.. Eller? Jodå men det tror jag! 

Iaf, igår tillbringade jag kvällen hemma hos Malin+ några andra tjej kompisar, Junior var även med en stund. Vi satt och pratade, tog det lungt och drack lite vin. Mys mys.

Idag är det nog sol och bad som väntar.. Eller vi kanske skulle till tullinge och kolla på ngn som skulle sjunga, hängde inte med riktigt på den fronten men det gör jag nästan aldrig haha men det löser vi! 

Random bild bara för att jag inte orkar leta fram ngn annan haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback