Bloggar under semestern

Shit vad länge sen det var jag skrev här, haha. Men jag tänkte att jag kunde blogga lite nu under semestern i Smögen. För vad gör man när det är dåligt väder? Jo man har tråkigt!.. 

Så.. Igår kom vi hit runt halv 5, efter en 8 timmars bil resa. Jag och Julia sprang direkt upp på övervåningen där det står en säng, en byra och 2 garderober, vi började packa upp på en gång så nu är det jätte tjejigt här uppe (y) hehe. Efter det gick vi och satte oss på stranden med resten av familjen, små pojkarna fiskade krabba haha. Sen blev det middag och efter det gick jag och Julia till sjöboden och hämtade 2 cyklar, vi cyklade in till Hunnebostrand och käkade en varsin glass vid vattnet, satt där i ngn timme och sen åkte vi tillbaks och lekte ngn töntig lek med småglinen. 

Imorse vaknade jag minst 5 gånger, blir så när man har små syskon, haha! Efter frukosten åkte vi ut med båten, och efter 3 minuter så började det åska och blixtras, och reeeegna, så då var det ju bara att vända hemåt igen. Så nu sitter vi här och hoppas på att det ska bli soligt väder så att man kan åka ut med båten och sola på någon ö. 

Ja.. Vad ska man säga? Första kvällen körde han på stort, haha! 


Jag i Malins mysiga One Pice på kvällskvisten!




Han förstog inte riktigt vad åska och blixt var för ngt, haha. 




Och här är jag nu.. KOM TILLBAKS NU SOLEN!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback