Tänk vad mycket kärlek kan göra!

Hej! Jag har precis kommit upp ur ett varmt bad. Jag känner mig jätte fräsch nu efter att ha smörjt in mig i spa body, rakat benen(allt annat också förståss!;-)), smörjt in mig med body lotion över hela kroppen och klippt tå naglarna. Nu sitter jag i min sköna säng och målar naglarna, det blir jätte fint! Jag har precis smsat lite med min söta älskling också så nu är jag på toppen humör! Tänkte krypa ner under täcket snart så jag säger godnatt nu! (som några av er redan vet så har vi fortfarande inget internet hemma, men jag försöker att blogga så mycket jag kan när jag har möjlighet. Jag bloggar därför också ganske ofta genom min mobil telefon så ber om ursäkt för dålig bild uppdatering, jag vet nämligen inte hur man lägger upp bilder från mobilen till bloggen.. ) sov gott på er alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback