Så pinsamt

Jag har glömt bort bloggen helt dom senaste dagarna, det har varit lite mycket runt omkring och jag har haft annat att tänka på. Men jag ska försöka att skriva så ofta jag kan. Min kära mor har fortfarande inte fixat internet och jag tror fan i mig att jag börjar bli galen alltså!.. Så jäkla sega o dom fattar inte att jag måste ha internet för att kunna plugga eftersom att vårat grund material är datorer. Vi arbetar bara på dom. Ska jag behöva åka hem till kompisar och plugga varje dag när det behövs? Nej tack..! Men det löser sig väl snart får vi hoppas. Min helg har varit perfekt. I fredags var det som sagt en mysig tjej middag och i lördags så åkte jag, Jennifer, Marko och Kalle och käkade pizza i tullinge, sen åkte vi hem till Kalle och kollade på film. Det var helt okej men alla utvalda filmer sög haha! Och i söndags följde Marko med mig och tränade på mitt gym så gissa om jag har träningsverk eller haha. Han lärde mig ett och annat. Idag blir det en repris av igår, jag och Jennifer ska köra på ett hårt träningspass. Men ikväll ska vi våga oss på Arobics haha.. Sist jag var på det så gick jag där i från för det var så jävla svårt jag hann verkligen inte med.. But we try again! :)



Loggade in på facebook och såg att Katta hade taggat mig i massa foton från "fjortistiden" haha jag dör nästan när jag ser dom här. Så sjukt pinsamt att vi gick runt så här!.. Hahaha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback