Ögonfransförlängning

Jag och Jennifer försöker ladda ner spel till min samsung f480 men det verkar inte funka. Skit irriterande! Någon som vet hur man gör? Jag skulle gjort min ögonfransförlängning idag(hade bokat tid) men jag fick ett sms av salongen där det stog att dom inte hade fått in fransarna.. Fyfan vad sur jag blev! Vi åkte in till stan iaf för Jennifer skulle till tandläkaren, efter det så fikade vi på ett café och satt där i typ en timme haha. Sen blev vi kvar i stan tills klockan fyra och jag fick med mig att par jeans tights hem! Vi satt också barnvakt i en och en halv timme åt mina kusiner men vi kollade på djungelboken så tiden gick fort haha! :) Vi ska snart dra oss mot bussen och åka hem till Jempan. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback