Nu börjar jag bli fundersam..

Det har måste vara 5:te gången jag vaknar till inatt och klockan har ändå inte slagit förbi 2 än. Undra om det kan bero på att jag inte rökt på hela dagen igår.. Eller så är mina konstiga drömmar anledningen till att jag vaknar..? Jag har haft väldigt svårt att somna om hela kvällen men nu går det verkligen inte. Jag är faktiskt lite små skraj fast att jag inte vet varför.. Har en känsla av att någon sitter och tittar på mig eller något!? Haha det här börjar bli konstigt. Jag är nog bara virrig. Godnatt på er!


Sv; Hahahah jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan men jag antar att hästar också har en egen personlighet som man får lära känna... ;) Föredrar dock att umgås med mina andra vänner ... :P Stackars dig som inte kan sova... :(

Bloglovin..?

2011-01-10 // 15:24:32
» malin

Men gumman då, nu när jag läste de här kom jag att tänka på en sak.

Jag kunde inte häller sova i natt & dessutom vaknade jag flera flera gr o blev räddare & räddare varje gång, men en sak var de.. En gång runt 3 tiden vaknade jag och kännde en vind dra över mig, blev SKIT RÄDD!!

2011-01-10 // 17:20:22
» malin

Ah jag vet. helt sjukt jag drömmde också skit konstiga drömmar, en gång va om råttor som attakerade mig, haha & jag har fått ett rivsår på insidan av låret i natt:S Asso fett konstigt!

2011-01-10 // 18:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback