I full fart

Hej! Jag kom precis hem till Malin. Hon och Carro gick ner i köket och lagade mat medans jag håller på att kolla igenom massa kläder som jag fick av Madde. Meningen var egentligen att jag skulle ta med påsen hem till Marko och kolla där men den var så himla stor så det är inte en chans att jag orkar bära den till bussen. Jag kom knappt upp för trappan med den! Haha jag tog ju bussen hit alldeles nyss från Marko för att ta en cigg med dom här söta vännerna, tror ni inte att jag sprang i full fart ner för lavrets backen för att inte mussa bussen, och så kunde jag inte stanna!? Jag sprang i så hög fart i början av backen så sen gick den inte att stanna, skit läskigt! Men nu har jag lite brottom så nu måste jag kolla klart på kläderna, pöss! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback