Härlig känsla

Jag var på tjej middag igår igen, det blev kyckling wok den här gången! :) Vi hade jätte trevligt tillsammans men sen skildes vi åt, jag och Malin åkte hem till Robin och mötte upp Jennifer och Paui, sen var vi kvar där resten av kvällen det var skit roligt faktiskt. Sen skulle jag hem men ångrade mig så Marko hämtade upp mig i tumba så åkte vi hem till honom och deckade. Haha, när jag vaknade så upptäkte jag att min mobil var borta så jag sprang runt där somen ivrig höna tills det visade sig att den låg under Marko.. Och inte nog med det, jag hade mensat ner sängen också haha mysigt. 

Från förra tjej middagen!


Vinn en valfri vara för 200 kr. Passa på att tävla nu när du har chansen, det är väldigt enkelt! :D Lycka till! :D

2011-01-22 // 19:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback