Handbolls match

Godmorgon! Vi vaknade för någon timme sen och nu håller Marko och Alex på att laga mat. Jag är dock inte hungrig så jag tänkte hoppa över middagen idag. Jag ska snart kila iväg till idrottshuset i tumba för att kolla på Agnes handbolls match, hon är jätte duktig! Ska bli kul att se, det var ju länge sen sedan sist. Hade varit roligt att ha sällskap men men.. Mikaela kom föresten in hit nyss och frågade om jag ville ha ansiktsmask eftersom att hon råkade blanda lite mycket så det fanns massor över, det är inte bara jag som har det nu utan hela familjen Juhlin inklusive mig och Alex haha! 

Haha ja här ser ni nog att hon har haft kul med handbollslaget iaf! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback