Gold cut

Gissa om jag mår bra idag, haha.. Kom hem från stan för ett tag sen. Jag och Jennifer åkte dit för att jag skulle göra ögonfransförlängning(jag hade bokat tid) men tror ni inte att när vi kommer fram så säger dom att hon som skulle gjort det på mig inte är där för att hon har dragit ut en tand..? Då får dom ju fan meddela det men nej jag fick åka hela vägen i onödan.. Andra gången dom gjorde så.. Aldrig mer på Gold Cut asså.. Men vi kollade runt i lite affärer iaf och jag fick med mig en väska plus 2 par jeans hem! :) Snart ska jag och Marko äta middag med hans familj, det blir kött med potatis, smarrigt! 




» Paula

Sv: tack :) Dom finns på nelly.com

2011-01-29 // 23:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback