Doppade grönsaker

Jag hade som sagt väldigt svårt att sova inatt, jag somnade klockan 8 utav anledningen att jag var arg på mamma och protesterar ibland genom konstiga metoder. Den här gången blev det att lägga sig så tidigt som möjligt för att bevisa att det inte finns någonting att göra hemma utan internet. Jag vaknade runt klockan ett och kunde sen inte somna om förrän klockan hade slagit förbi 4:a.. ? Sen halv sov jag bara resten av natten och vaknade hela tiden av mina konstiga drömmar. Men jag har faktiskt inte varit speciellt trött idag, jag orkade gå till skolan och jag orkade åka och träna och jag orkade åka med Jennifer hem. Vi ligger nu i hennes säng och väntar på middag, sedan ska vi väl vila lite sen blir det film med doppade grönsaker i dipp *mums*!


Sv; haha ja :) någon måste ju bjuda på sig själv :)



*Förlåt för sent svar med det har inte gått att svara på kommentarer, något fel med blogg.se eller nåt xd

2011-01-10 // 18:23:41

Svar: ja jag är inte expert på den hemsidan men so jag förstod de skulle man få fler besäkare genom att registrera dig där :S

2011-01-10 // 18:41:20

Sv; det är säkert fel på deras server eller nåt xD

2011-01-10 // 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback