Bryten näsa..

Good morning! :)
Jag sitter i skolan trots att jag var så jävla trött och bara ville ligga kvar i sängen imorse, speciellt när Jennifer messade mig och ville att jag skulle vara hemma med henne. Men nej jag stog emot och fick med henne till skolan på köpet. Haha. Vi ska träna efter skolan och ikväll ska jag nog vara med Katta och hon kommer nog sova över hos mig, mys! Nu måste jag arbeta, hej svejs ;) (Agnes råkade bryta näsan på en tjej på handbollsmatchen igår, kom bara att tänka på det nu haha!)



» malin

Mysigt :)

Hahha lyckat

2011-01-17 // 08:47:07
» ida

Svar: Okej, jo de var jättebra! :)

2011-01-17 // 10:40:34

hej där. sjukt fin blogg. jag har en blogg på www.nattstad.se. det är som en vanlig blogg bara att jag tjänar en liten slant för varje person som kollar min blogg. och jag ska åka till lanzarote med min pojkvän i februari och jag måste ha lite pengar att köpa bikini och sånt eftersom mina föräldrar betalar resan vill dom inte betala det. så snälla, vill du gå in på min blogg och bara skrolla ner och kolla lite typ? jag skulle bli så himla glad. här är en länk till min blogg ' www.nattstad.se/sofiecesarino ' jag ber dig. förlåt om jag störde och tack om du gör detta för mig. ha en bra dag! kram / sofie

2011-01-17 // 11:25:24

Anmäl dig till veckans blogg! :D



En blogg om sex, kärlek, vardag, tankar och tips! Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :D

2011-01-17 // 11:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback