VÅRAT INTERNET HAR ÄNTLIIIIGEN KOMMIT!!!

Hade ställt klockan på 10.00 imorse men lyckades vakna runt halv 12 istället.. ? Fick panik och sprang upp ur sängen fast att jag egentligen inte ens hade någon anledning över att vara stressad hehe. Jag sket i frukosten när jag insåg att vi inte hade så mycket hemma, åkte ner till centum och köpte nagelack och hämtade ut vårat internet, och ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT IGÅNG DET!!! Fy fan vad bra det känns. Kommer kunna blogga tusen gånger mer än jag gjort innan och fy vad bra det känns! Mamma ringde mig nyss och berättade att hon ska äta middag med Christian efter att hon hämtat upp honom på sjukhuset, hon skulle ringa upp om dom orkade komma förbi och hämta mig. Hoppas! Jag är svin hungrig och vi ska ju inte äta middag förrän klockan 7 ikväll. 

Jag och Markos familj för ett tag sen. Haha. Känns faktiskt som att jag behöver en rejäl ansiktsmask just nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback