Dagens värsta..

Nu har jag pratat i telefon med någon tele2 snubbe i nästan en halvtimme tror jag. Förstår inte hur det ALLTID kan vara fel på vårat internet. Till och med nu när vi äntligen fixat ett nytt så funkar inte det heller som det ska. Det här går mig på nerverna! Men men nog om det. 

Praktiken var helt okej. Min första uppgift var att fylla 20 kannor med saft. Och sedan var det väl mest slarv göra så som att skära bröd, plocka undan brickor, springa in i köket och ropa efter mer pommes osv. 
Dagens värsta var när jag var tvungen att springa ut och lämna en beställning, då jag var tvungen att ställa mig mitt i restaurangen och ropa "nummer 3" tills någon kunden reagerade. Och det var inte det lättaste kan jag tala om. Första gången jag gjorde det så var det ingen som som svarade, och sedan när jag vände mig om för att gå tillbaks med tallriken in i köket så hörde jag hur gubbarna i hörnet skrattade åt mig. Jag förstår dom iof, jag hade nog också skrattat. Andra gången var jag tvungen att skrika det 3 gånger innan han som beställt tallriken reagerade. Nej ush. Men förövrigt så gick det faktiskt ganska bra. Klart att det inte var så himla lätt eftersom att det för första dagen, jag känner ingen än osv. Men vissa saker måste bara göras.
Men en sak som jag tkr är skit grymt är att dom har rök ruta. Jag tänker verkligen på 80- talet när jag hör det ordet. Men nice är det iaf så slipper jag stå ute i kylan och blossa. 

Efter praktiken så gick jag in på lindex och köpte mig nagelacks borttagning som jag velat ha jätte länge. Det behövs ju eftersom att jag vanligtvis måste ta bort nagelacket varje måndag kväll pga att vi är i restaurangen varje tisdag som ni säkert redan vet.




» Tele2

Hej Ellinor,



Vi på Tele2 hoppas att du fick hjälp med ditt bredband som inte fungerar och att du ska slippa mer problem med det framöver. Det är givetvis viktigt för oss att våra produkter fungerar för dig som kund.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-02-24 // 14:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback